جمعه ۲ آذر
مغلطه شعری از آرزو حاجی طاهروردی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ۱۶:۵۶ شماره ثبت ۱۲۱۴۶۸
بازدید : ۳۵۱ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر آرزو حاجی طاهروردی
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی طاهروردی
|
من همان پیراهنی ام
که قرار بود
یک روز ِ خاص
مرا به تن کنی
تا ببیند به تو من آمده اَم
هزار الله اکبر بگوید
آینه ی اتاق ِ تو
من بازتاب ِ چشمان ِ تو در
آینه ی اتومبیلی ام
که با آن
لایی میکشی , جلب توجه میکنی
و در هر خیابان و بزرگ راهی که مرا یاد ِ تو انداخت
سرعتت زیاد شده
ناخودآگاه خطر میکنی
من اِشتیاق ِآینه ی آسانسورم برای هر بار دیدن ِ تو
همان فضای دلگیر که دوست دارد
بگیرد عطر از تن ِ تو...
من خود ِ تو اَم وَ باور ِ تو
فرقی ندارد راست یا دروغ گفتن ِ تو
پس به من نگاه کن
حرف که میزنی
دوست دارم ببینم چشمان ِ تو را
و این مُقَدَر نیست
وقتی
دست به مغلطه میزنی…
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشمابانوی عزیزم
بسیارزیبابود