🍀بسم الله الرحمن الرحیم 🍀
در پادگانِ زخمی و بیدار باشِ شب
از بُرجکِ نگاه کسی کلّه پا شدم
ذهنم مچاله شد کفِ پوتین گریه ها
در متنِ انفرادی شعری رها شدم
___________________________
سربازهای خسته ی بیتم گرسنه اند
فرمانده کنایه، ته دیگ مُرده است
سهمِ تمام زاغه ی افعالِ خورده را
با تانک از میان افاعیل ، بُرده است
__________________________
نارنجکی خزیده کنارِ جناس غم
تا منفجر کند غزلِ اعتراض را
برروی دفتری سر باتونِ قافیه
از نو نوشته خاطره ی انقراض را
__________________________
با هر گُلوله ای که نشسته در عمقِ تب
مُشتی ترانه ی قَدِ خونین پریده اند
کفتارهای وحشی داغِ نبود تو
حجم تمام خنده ی تَن را چریده اند
___________________________
در جنگِ نابرابر و آرایشِ کمین
از تاکتیک دشمنِ فَرضی شکسته ام
با تیک تاک ثانیه های نمک زده
بر سوگ انتحارِ دقایق نشسته ام
__________________________
در هر کلاغ پَر وسطِ سرزمینِ درد
یا یک نشست و پا شدنِ عُقده های سرد
جا کرده در ردیفِ رَجَزهای انتقام
وزنِ بهانه های کبود غرورِ مَرد
_________________________
گردن زده صدای نفس های انتظار
آژیر های مُمتدِ سلّولِ نَنگ را
فریادهای کاغذ کان قلم سوار
برچیده اند سلسله های تُفنگ را
_________________________
دامانِ روح باکره ام لحظه ی فرار
مالیده شد به حادثه ی سیمِ خاردار
دیگر سکوت میکنم و دَم نمیزنم
با طفلِ لالِ بی پدرِ زردِ بی قرار
✍️ #سید_هادی_محمدی
با سلام و وقت بخیر بر همه ی عزیزان و عرض تسلیت
به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان ما در شیراز
توسط تروریست های داعشی، عبری و عربی و غربی
خواهشمند است مطالعه و ارسال آثار برای مسابقه ی
بی نظیر شعر در سایت شعر ناب را به روزهای آخر
موکول نفرمایید
✔️ مهلت ارسال آثار تا پایان ماه جاری
رای گیری روز اول آذر ماه شروع و بعد از یک هفته
رای ها توسط بانو عجم و تحت نظارت استاد
احمدی زاده مدیریت محترم تجمیع و اعلام خواهد شد.
یا علی مدد
سید هادی محمدی