چهارشنبه ۷ آذر
هرکه دلم داده ملالی مرا (بدون نقطه) شعری از روح اله سلیمی ناحیه
از دفتر هستی نگری نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ۱۷:۰۳ شماره ثبت ۱۱۳۰۵۰
بازدید : ۳۲۲ | نظرات : ۳۱
|
دفاتر شعر روح اله سلیمی ناحیه
آخرین اشعار ناب روح اله سلیمی ناحیه
|
شعری بدون نقطه
هرکه دلم داده ملالی مرا
کرده عطا سوی کمالی مرا
مرگ وعدم رسم وروائی دگر
سرّ دوعالم که وصالی مرا
محول اگر حال دل ای ساده سر
کرسی دل می دهد هرداده سر
عادل اگرمَحکم و سر دادگر
کی سر و دل می دهد آلی مرا
معرکه در کارو مهم اوری
دردودعاگوی دو سر داوری
عاصی و معصوم لِحمداوری
محکم و محکوم و عدالی مرا
ادم اگر طائر و هر دم هوا
سهلُ سهاوصله ی سروی سوا
راهیِ صحرا حرمی گر هما
ماه ومی و سرو و مرالی مرا
شعر «روح اله سلیمی»
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو شاهزاده گرامی سپاس گزارم 🌹🌹🌹🙏 | |
|
ارادتمندم جناب خوشرو 🌹🌹🌹🌹🙏 | |
|
عرض ارادت استاد محمدی گرام سپاسگزارم 🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏 | |
|
عرض احترام جناب احمدیاپن عزیز🌹🌹🌹🌹 | |
|
ارادتمندم استاد شفیعی اندیشمند سپاس از نگاه و نظرتان 🌹🌹🌹🌹🙏🙏 | |
|
سپاس جناب احسانی عزیز 🌹🌹🌹🙏 | |
|
عرض ادب جناب ایوری دنیایی سپاس از توجهتان 🌹🌹🌹🌹🙏🙏 | |
|
سپاس جناب زارعی عزیز 🌹🌹🌹🙏🙏 | |
|
سپاس بانو رحیمی بزرگوار 🌹🌹🌹🙏🙏 | |
|
به امید خیر و خرد جناب علامیان چشم 🙏🙏🌹🌹 | |
|
سپاس بانو حسین زاده گرام 🌹🌹🌹🌹🙏 | |
|
درود استاد زارع گرام سپاس از توجهتان 🌹🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب و احترام مهدی جان عزیز دنیایی سپاس از لطف و محبت همیشگی تان 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عجب نوآوری تحسینبرانگیزی
عالی چه در معنی چه در ساختار
دست و قلمتون بیبلاااا