جمعه ۲۵ آبان
تلوس شعری از رضا چیرانی
از دفتر قدرمطلق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۱۸ شماره ثبت ۱۱۲۵۲۶
بازدید : ۱۷۵ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب رضا چیرانی
|
به ماه و به خورشید و مهر
به اندیشه هایی که در ذهن پاک تو هر شب سرک میکشند
به گیتار خاموش کنج اتاق
به قلبی که هرگز برای کسی بد نخواست
به آن مردمانی که از صبح تا شب پر از بوی آرامش اند
پر از عشق، از مهربانی
پر از لذتِ لحظه ها
فارغ از ترس فردا
و هر لحظه خالی تر از کینه و بردگی
به جغرافیایی که در آن "تلوس"
در جهانِ تو ملموس تر میشود
جهانی برابر
پر از سیب آزادی و انتخاب
جهانی بدون عدد، اولی دومی سومی،
به آرامش روح، در وقت خلسه
به آسودگی، وانهادن
به "آلفا"
به این جسم خاکی قسم
که در زندگی های بعدی
تورا باز میبوسمت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است
خوش آهنگ