شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
بیائیم این قاموس آزادی را ببندیم!؟
...ما شاعرانی هستیم
که شاخه ها را می شکنیم
و در دهان کبوتر های سفید ی
که در خیالمان در حال پرواز هستند
با قلم های مان فرو می بریم! !!
و از هر سو قلب کوچکشان را نشانه می رویم
این غُسل زیتون نیست!!
این حمام خونیست که آخرین تپش زندگی را
به درجه انجماد رسانده است.
بداهه 29/3/2013 لندن-انگلستان
تقدیم به خانم مریم چایلی عزیز و همه آزاد اندیشان جهان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.