سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
شعر خوبی بود چند غلط املایی در آن وجود دارد. اگر فرصتی بود اصلاح کن.
مانند(سپاسگزار،غافل،مرهم،تحمّل،پیکر،دلواپسی،میسوزد،جرعهای،)
بانوی گرامی بعضی قافیهها هم از نظر وزنی با هم همخوانی ندارند.که اگر کتاب قافیه و عروض دکتر شمیسا را بخوانید؛ در مورد وزن و قافیه مفصل توضیح داده است.شما که شعر میگویید و استعداد شاعری دارید،چه بهتر که بر وزن بگویید.و وزن همان ریتم ایت مثال مصراعها باید مانند دو کفهی ترازو از نظر هجاها برابر باشند.
ولی از اینها بگذریم شعرتان را دوست داشتم
اگر جسارت کردم به بزرگی عفو فرمایید.
چون خواستید ؛ که شعرتان نقد شود این نکات را عرض کردم.
با احترام بسیار