يکشنبه ۲۷ آبان
غم هجران دایی عزیزم شعری از زهرا مددی
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۵۳ شماره ثبت ۹۴۹۹۹
بازدید : ۲۳۷ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب زهرا مددی
|
سلام بر تو عزیز مهربانم
بگو رفتی کجا، دردت به جانم؟
چرا از زندگی آسان گذشتی؟
نبود اینجا برایت هیچ دشتی؟
ندانستی که این خواهر، برادر
نباشی، می شوند از هجر پرپر
ندانستی که لبخند تو دنیا است؟
نگاهت روشنایی بخش فردا است؟
ندانستی که تو نور امیدی؟
چرا رفتی که آید نا امیدی؟
اگر چه درد دوری تو سخت است
ولی دانم که احوال تو تخت است
به جزخوبی و پاکی، مهربانی
نیامد از تو بر ما، جان جانی
بخواهم از خداوند تعالی
که اجرت را دهد در عرش اعلی
صبور بودی تو در دنیای فانی
خدا بردت بهشت جاودانی
نباشد برتر از این مزد و اجری
شب میلاد عیسی در گذشتی
چهل روز است که در دامان خاکی
شده میلاد زهرا،پاک پاکی
به حق فاطمه، خواهم خدایا
خودت محشور گردانش به مولا
رسول دینی فرزند کریم است
خدای او خداوند رحیم است
بخوانید فاتحه بر روح پاکش
که غم هرگز نیاید سمت خاکش
التماس دعا....
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم شاعر بزرگوار خداوند بر بندگان رحم نماید.... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روحش شاد
فاتحه و صلوات
امید که با ائمه هدی (ع) محشور شور
صبور باشید