پنجشنبه ۲۴ آبان
خدا عاشق ترین بود شعری از آذر مهتدی
از دفتر خدا عاشق ترین بود نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۱۴ شماره ثبت ۹۱۴۲۵
بازدید : ۲۵۱ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب آذر مهتدی
|
خدا عاشق ترین بود
جهان را با دلش ساخت
پس از شش روز" هستی"
زمین را مسکنم ساخت
بهشت اندازه می خواست
تنم ناچیز و کم بود
برای مسکن عشق
دلی چون روح خود خواست
تنم فانی و میراست
بهشت جای فنا نیست
پس از مرگ تن ما
مرا جاوید می خواست
خدا عاشق ترین بود
خدا عاشق تر از ماست
تمام کائناتش
به فرمان دل ماست
اگر عاشق نباشی
علیه تو ... به کار است
کنار تو نباشد
تو را دنیا زیان است
خدا عاشق ترین بود
چرا که عشق بخشید
چرا که با دلای پر از کینه نجوشید
خدا عاشق ترین بود
بیا اینگونه باشیم
پر از مهر و محبت
دلی بی کینه باشیم
7اسفند95 آذر م
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما زنده باشید تشکر | |
|
درود بر شما سپاس از لطفتان | |
|
درود بر شما سپاسگزارم از محبتتان | |
|
درود بر شما سپاس از لطفتان | |
|
درود برشما بهترینها را برایتان آرزومندم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف خلقت