جمعه ۲ آذر
بستر امن گریز.... شعری از اصغر ناظمی
از دفتر سایه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۱۹ شماره ثبت ۸۸۵۳۱
بازدید : ۵۷۳ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب اصغر ناظمی
|
قصد وغرض
فلسفه بافی نیست
گه گاهی اگر
سخنم ، به قوس فلسفه نزدیک می شود
من
نه عالم وفیلسوفم
نه بلکه فلسفه می دانم
همت ، گشودن گره از کاراست
آن گره ای که
انگشت تمام جهان ، رغبت به کوری آن دارد
لیکن
محال بازکردن چفت وبستش نیست
ما،
ازدیدن برهنه ی خود هراسانیم.
دایم برای خویش
هی بسترامن گریز می بافیم
ترس...گریز...ترس..
مثلث شوم پراضلاع
درآن تمام جهان گرفتاراست...
آیا،
آمادگی فهم عمیق آن راداری؟؟؟
اگرنه،
مارابخیرو شمارابه سلامت
دیگراین آرشیوراباکلنجاربررسی مکن
ماهزاران سال بی هوده ،
دراین دایره کاری بجز همین نداریم
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وتشکر از حضور سبز شما استاد گرانقدر | |
|
سلام وممنون از حضور سبز شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد
موفق باشید