پنجشنبه ۱ آذر
زخم پروانه شعری از اصغر ناظمی
از دفتر سایه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ ۰۹:۳۵ شماره ثبت ۱۳۱۱۰۳
بازدید : ۸۵ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب اصغر ناظمی
|
مازخم پروانه را حس نمی کنیم
وقتی که زیرپاست
باشکستگیِ استخوانِ
همه اعضاء
بیگانه ایم باهم
باخویشتن
باتلقینِ فاصله بین مان
پنجره را به روی خود واکن
( درتنگنای انتخاب
شعارها همه باد هواست
بگذار ، تاصاف شود
هوای خیالت در آفتاب ....)
آنگاه
تمام جهان درد من و شماست
با غایتِ پرشکوه آدم ها ....
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها برشمابانوی گرامی | |
|
زخم پروانه
زخم پروانه را حس نمی کنیم در زیرپا باشکستگیِ استخوانِ
بیگانه ایم باهم باتقریب فاصله ها پنجره را واکن ( درتنگنای انتخاب شعارها همه باد هواست بگذار ، تاصاف شود هوای خیالت در آفتاب ....) آنگاه تمام جهان درد من و شماست با غایتِ پرشکوه آدم ها .... | |
|
سلام استاد بزدگوار | |
|
درودها بانوی گرامی | |
|
سلام وعرض ادب جواد جان | |
|
درکدها دوست گرامی | |
|
درودها دوست گرامی | |
|
درودها دوست ارجمند زیبایی درنگاه شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما استادعزیز
کوتاه زیبا وبلندمعنایی بود