شنبه ۳ آذر
دوشیزه وصل شعری از اصغر ناظمی
از دفتر سایه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۲۲ شماره ثبت ۱۳۱۴۰۳
بازدید : ۹۱ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب اصغر ناظمی
|
من باتولبریز می شوم
ازفهم کلمات
وادراکِ باغچه وُ
سبزینگیِ ریشه وگیاه
قرائت صبح
وصول شفق در مشق بامداد
تکلم با خورشید
پردیس کائنات
نوای نی به نیستان
باندای حضرت یار
تاریکی را فرو می ریزم
درسمت پرترانه ی حیات
وهمی نمی دزدد
درصحاری الفاظ
ترنم آستانه را
باحذفِ زائده های ضمیر
فارغ از نوحه ی اسلاف
وامی کنم ،
گره های بسته را
باانگشت فراغت
فاتح و شادمان
درحریم حرم
مفهوم زندگی
در پنجره های باز
تیری هراسان نیستم
من درکمانه ی شتاب
_ چشمان من
قوریِ ترک خورده اند
پُرچسب وبست
باجراحیِ اندام های تن
می شکنند بااشاره ای
بامرور کتاب وخط ... _
مانوس نیستم ،
اگرچه من ، بارسوبات فلم
وا می کند ، صندوق بسته را
دوشیزه ی وصل
هردم و بی دم ، در مقابل چشم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرود استاد گرامی ام | |
|
سلام ودرود دوست گرامی ام | |
|
سلام ودرود دوست ارجمند م | |
|
سلام ودرودها جواد جان | |
|
درودها دوست عزیز زیبایی ازنگاه شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد