چهارشنبه ۱۶ آبان
من همان شعری از آیدین رضانواز
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ۲۰:۱۴ شماره ثبت ۸۷۳۷۵
بازدید : ۳۵۷ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب آیدین رضانواز
|
من همان آتش جنگلم که خسته شده*** من همان قطره ام که خواست و دریا شده
من همان اسبم کز رام شدن نترس شده *** من همان دم و بازدمم که نفس شده
من همان مردابم که وصل به رود شده *** من همان باتلاقیم که بی خاک شده
من همان صداییم که بی ادعا شده *** من همان حامدی ام که بی دعا شده
من همان خداییم که بی آ شده *** من همان موجم که رقاص ماه شده
من همان سرو شوقم که تا خدا خود شده *** من همان سنگم که در پی کوه الماس شده
من همان آیینه ام که نور ازان پخش شده *** من همان نور روزم که از خورشید دور شده
من همان روح عقل عشقم که پیدا شده *** من تمامشم وقتی آنچه نیستم سلب شده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.