چهارشنبه ۱۶ آبان
چه باشیم؟ شعری از آیدین رضانواز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ ۱۸:۲۵ شماره ثبت ۸۷۴۵۹
بازدید : ۳۶۶ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب آیدین رضانواز
|
میخ بس است چکش باشید *** فرو برنده مردم بر خود باشید
پرتقال چرا ؟ درخت باشید *** که بر خدمت یکی نباشید
خوش رنگ خوب است، خود رنگ باشید *** همه عشاق تک رنگ باشید
ما زمینیم ماه ما را خوش نیست ***به رسم ایزد زنده باشید
چاله خوشست ما را گر چاه باشیم *** دلیل درد و درد آر نباشید
به بر پیر مغان گر رسیدید *** شاکی از ذکر انعام او باشید
چو که هر هفت خط عالم دیدید *** خود از خود از خدا منکر نباشید
به رنگ و برق بلبل که رسیدید *** واویلا شما کلاغ گونه باشید
به رسم رسام نیکو رسمان *** برای نفس دین آور نباشید
قسم به شفیقم شما را **** غیر حق را مطیع نباشید
چو اسم حسنی ی وجود را *** خود آگاه باشید زنده باشید
همه به دلیل شاکی خود واویلا *** شوید برای غیر خود ، این نباشید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.