يکشنبه ۲۷ آبان
دلم چند چیز میخواهد شعری از روح الله آبتین سروش
از دفتر فوژان نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ۰۲:۲۲ شماره ثبت ۸۰۷۲۷
بازدید : ۴۱۱ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر روح الله آبتین سروش
آخرین اشعار ناب روح الله آبتین سروش
|
دلم چند چیز میخواهد
دلم فردای روشن را
دلم یک نعره مستانه بروی جادههای گیج
دلم همسایه در بادِ شمالی را
و سنجاقک به گوشِ دختر زیبای شهری را
دلم آواز میخواهد
دلم شوق پریدن را
به فرداهای رنگارنگ
که چندیست باز میخواهد
دلم امواج صوتِ را
ز پشت گوشی میخواهد
دلم تاکید می خواهد
بروی جملهی که دوستت دارم
دلم آن هیجان روز اول را
سکوتی را
نگاهی را
دوباره خندههایی را
دمی تکراری میخواهد
دلم فردای روشن را
و یک شبنم
بروی برگ برگِ مریم و میخک
و یک حس قشنگ با تو بودن را
کنار پونه میخواهد
دو صد خنده
و چند لبخند
و یک کم بوسه میخواهد.
روحالله آبتین سروش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.