پنجشنبه ۱ آذر
دوباره یاد نگاه تو شعری از حسین پاسلار(چنگ غم)
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۸ شماره ثبت ۷۷۹۸۰
بازدید : ۵۱۷ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر حسین پاسلار(چنگ غم)
آخرین اشعار ناب حسین پاسلار(چنگ غم)
|
دوباره یاد نگاه تو شوق یک لبخند
دلم عجیب هوای تو را به سر دارد
پر از تو مثل همیشه دلی که خالی بود
و حس بی کسیش را غزل به بر دارد
پر از همیشه تکرار قصه ی بی تو
پر از شکفتن گلهای یخ درون بهار
پر از همیشه باران سرد دلتنگی
و حالتی که فقط اسمان خبر دارد
بگو برای تو باید چگونه جان دادن
بگو که راه رسیدن چگونه گم شده است
بگو برای غریبی که خوب میداند
مسیر چشم سیاه تو دردسر دارد
فدای ناز نگاه دو چشم طوفانی
و برق صورت مهتاب نیمه پنهانی
من و مسیر جنون های سخت و طولانی
که دست مرحم تو روی دل اثر دارد
دوباره قصه ی پایان سکوت و دیگر هیچ
دوباره لحظه در تو هبوت و دیگر هیچ
دوباره حق حق باران که می زند هرشب
دلی که حالت این گریه تا سحر دارد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
این سبک سروده ها را دوست دارم
پایدار باشید