سه شنبه ۱۵ آبان
امید رضای تو شعری از حسین پاسلار(چنگ غم)
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ۲۳:۴۳ شماره ثبت ۶۲۲۴۶
بازدید : ۵۶۰ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر حسین پاسلار(چنگ غم)
آخرین اشعار ناب حسین پاسلار(چنگ غم)
|
همیشه گرم ، نوای تو خوش
منم به هوای صدای تو خوش
منم همیشه برای تو خوش
دلم به یمن ولای تو خوش
تویی که جان و جهان منی
تویی که روح و روان منی
به هر دو جهان تو از ان منی
که پر بکشم به هوای تو خوش
چه از لب تو چشیده دلم
و از زبان، چه شنیده دلم
میان این دو چه دیده دلم
میان سعی و صفای تو خوش
اگر که سنگ خاره شوی
به قلب خسته اشاره شوی
چه دردها که توچاره شوی
منم به درد و دوای تو خوش
دلی که تکه و پاره کنی
و خود نشسته نظاره کنی
هزار کشته شماره کنی
به خون نشسته به پای تو خوش
چه رنج ها که نبرده دلم
چه زخم ها که نخورده دلم
چه طعنه ها که شمرده دلم
ولی به عهد و وفای تو خوش
هزار تیر مانده به تن
در این مسیر پاره بدن
شوم شهید راه تو من
فقط به امید رضای تو خوش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.