سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    باور

    شعری از

    صحبت پارکی ( صُبی )

    از دفتر رنج نور نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ ۲۱:۱۳ شماره ثبت ۷۵۱۳۸
      بازدید : ۷۶۰   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر صحبت پارکی ( صُبی )
    آخرین اشعار ناب صحبت پارکی ( صُبی )

    خُدا را 
    کُشتم
    تا لبهای مرثیه
    بخندت
    بر خدا پرستیِ 
    مردی
    خُداناباور
    ---
    صبی
    عکس ‏‎Sobi Sohbat‎‏
    ۲۱
    اشتراک گذاری این شعر
    ۴۵ شاعر این شعر را خوانده اند

    محمد جواد عطاالهی

    ،

    همایون طهماسبی (شوکران)

    ،

    صحبت پارکی ( صُبی )

    ،

    دکتر محمد مهدی بخارائی

    ،

    علی معصومی

    ،

    علی رفیعی

    ،

    حسین شفیعی بيدگلی

    ،

    مجتبی شفیعی (شاهرخ)

    ،

    عباسعلی استکی(چشمه)

    ،

    عارف افشاری (جاوید الف)

    ،

    رضا سلطان

    ،

    سیدبهاقزوینه

    ،

    یحیی بزرگی پور

    ،

    محمد باقر انصاری دزفولی

    ،

    محمدزبیر براهویی (میم دادخواه)

    ،

    محمد دارایی

    ،

    راد صادقي(حساس)

    ،

    مجید مقصودی

    ،

    کبری یوسفی

    ،

    نسرین حسینی

    ،

    سعید فلاحی

    ،

    ویداجلیلی

    ،

    احمد ابراهیم زاده

    ،

    مهدی نساجی

    ،

    کیمیاطولابی

    ،

    احسان کریمیان علی آبادی

    ،

    زینب بویری (خزان)

    ،

    قربانعلی فتحی (تختی)

    ،

    مهدی باقری

    ،

    اصغر ناظمی

    ،

    حسن لطفی

    ،

    مانا جمشیدی ( مهرداد )

    ،

    فرشید افکاری

    ،

    مهدی محمدی

    ،

    رسول رفیقی

    ،

    سجاد جم

    ،

    علی حسن پور

    ،

    زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)

    ،

    امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)

    ،

    حسن مصطفایی دهنوی

    ،

    غلامرضا شیبانی

    ،

    علی احمدی (حادثه)

    ،

    روح اله سلیمی ناحیه

    ،

    ابوالحسن انصاری (الف رها)

    ،

    فرشید به گزین

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0