جمعه ۲۵ آبان
سپکو ۰۵ شعری از سعید فلاحی
از دفتر سپکو - بهار ۱۳۹۸ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۰:۱۱ شماره ثبت ۷۳۲۲۹
بازدید : ۵۱۹ | نظرات : ۵۴
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
#بهار
بهار از راه می آید
و بلبل بر شاخه
بخت مرا می خواند
که بسته به بهار آغوش تواست
#سفره
سفره ی هفت سین آماده است
و چشم انتظارم
پیش از آن که بهار بیاید
کنار سفره بی تاب هم باشیم
#بهار
بر چال گونه بهار
بوسه زد زمین عاشق
و بر گوش شاخه ی درخت
آرام گفت هی
عید نوروز آمد
دست در دست بهار
#خیال
خیال بهارانه گرفته خانه ام
سفره هفت سین بچین
گندم را سبز کن
در کاسه لاجوردی مادر
ماهی قرمز سر به هوا را
به میهمانی تنگ خیالم بیاور
#سیاه
سیاه شد، کتری
روی سنگ چین اجاق
و پشت پرچین تو، من!
چیزی درونم قُل قُل می کند
که روزگارت را سیاه خواهد کرد.
#سپکو
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان ممنون و سپاسگذارم موفق و موید باشید انشاالله | |
|
درودتان ممنون | |
|
درودتان ممنون از شما | |
|
درودتان ممنون و سپاسگذارم موفق و موید باشید انشاالله | |
|
درودتان ممنون و سپاسگذارم | |
|
درودتان ممنون و سپاسگذارم موفق و موید باشید انشاالله | |
|
سلام و عرض ادب ممنون از شما | |
|
درودتان ممنون | |
|
درودتان
ممنون از شما بزرگوار
| |
|
سلام و عرض ادب سپاسگذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود ند
دستمریزاد