سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      دلم آبستن درد است

      شعری از

      عبادی بابی

      از دفتر غزل نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ۱۹:۰۵ شماره ثبت ۷۲۹۱۷
        بازدید : ۳۷۹   |    نظرات : ۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر عبادی بابی

      دلم آبستن درد است و می زاید جنون امشب
      که ازشبهای دیگر درد دل دارم  فزون امشب
      چنان فرهاد غم زد تیشه بر بیستون جان
      که اینسان سخت می لرزم کنارش بیستون امشب
      نفیر جغد وحشت اضطرابم را دو چندان کرد
      کجا آرامشی یابم، ز نای ارغنون امشب
      و راه بس درازی تا سحر مانده ست و میترسم
      که افتم در کنار واژه های خود زبون امشب
      هلا مامای زیبای وفا دستم به دامانت
      دلم آبستن درد است و می زاید جنون امشب
       
      شعر از دوست عزیزم جناب حسن عسگری
       
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ۱۱:۳۴
      درود بزرگوار
      غزلی ناب و زیبا بود خندانک
      م فریاد(محمدرضا زارع)
      سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ۰۷:۲۸
      درود بر شما و جناب حسن عسگری خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      در پناه حق باشید خندانک
      کبری یوسفی
      سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ۰۹:۵۴
      سلام برشما و شاعربزرگوارجناب عسکری
      درودتان بسیار زیبااااا بود
      آفتاب مهر تا بان
      خندانک خندانک خندانک درپناه خدا
      مریم محبوب
      سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ۱۳:۵۱
      درود خندانک

      عالی بود خندانک

      خندانک خندانک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ۱۴:۱۳
      درودتان
      زیبااااا
      خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ۲۰:۰۲
      درود برشما........ خندانک خندانک خندانک
      پیمان اسماعیل وندی (کهخدا)
      چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ۰۴:۳۶
      درود
      زیبا و دلنشین سرودی قلمتان سبز
      خندانک خندانک
      جواد کریمی
      شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ۰۰:۴۷
      درود بر شما
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0