سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      نقیضه

      شعری از

      عبادی بابی

      از دفتر غزل نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۵۷ شماره ثبت ۶۱۸۵۵
        بازدید : ۶۰۴   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر عبادی بابی

      (فکر میکردم در آغوشش بگیرم بهتر است)
      شعله بعد از سرکشی همبسترش خاکستر است
      ناصحا دیگر نصیحت با من کافر مگوی
      آفت ترک کنه از ترک آن ویرانتر است
      وادی عشق است و مجنون چوب لیلی می خورد
      گر مجنون یک سر و گردن از او بالاتر است
      عبادی
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ۰۷:۱۵
      خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۳۲
      درود
      زیبا بود
      جسارتا تصور میشود «چه» در مصرع ششم تایپ نشده است
      گر چه مجنون ....... خندانک
      میرعبدالله بدر
      سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ۰۸:۱۴

      درود بر شما

      زیبا بود بزرگوار

      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      صحبت  پارکی ( صُبی )
      سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۴۲

      شاعر گرانبار
      جناب بابی
      با سپاس از این همه زیبایی
      وادی عشق است و مجنون چوب لیلی می خورد
      گر مجنون یک سر و گردن از او بالاتر است
      /
      سلام
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ۱۹:۲۰
      خندانک خندانک
      عبادی بابی
      چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ۰۹:۵۸
      سلام دوستان
      ممنون از محبتتون عزیزان
      جناب استکی درود بله درست می فرمایید کلمه چه از قلم افتاده
      کبری یوسفی
      دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۹:۲۶
      سلام بزرگوار
      زیبا سرودین
      درپناه حق خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0