جمعه ۲ آذر
مسمط ( 5 ) شعری از نادر مسلمی ( ن م قطره )
از دفتر مسمط نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ۰۴:۳۰ شماره ثبت ۶۳۸۶۱
بازدید : ۱۱۲۴ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر نادر مسلمی ( ن م قطره )
آخرین اشعار ناب نادر مسلمی ( ن م قطره )
|
مسمط ( 5 )
بهار آمد بهار آمد بهار گل عُذار آمد
نگار آمد نگار آمد نگار خوش وقار آمد
خبر آمد خبر آمد خبر آمد که یار آمد
به قامت استوار آمد مثال شهریار آمد
سوار آمد سوار آمد سوار صید یار آمد
عنان جست و سوار آمد به میدان شکار آمد
نهال آمد نهال آمد نهال خوش به بار آمد
به روی شاخسار آمد میان سبزه زار آمد
قطار آمد قطار آمد قطار مشکبار آمد
هزاران کوله بار آمد ز سوی قَندهار آمد
وصال آمد وصال آمد وصال خوش گوار آمد
بهاران در وصال آمد به پایان انتظار آمد
تتار آمد تتار آمد تتار صد تبار آمد
غبار تار و مار آمد سواران در قِفار آمد
شعاع آمد شعاع آمد شعاع صد نوار آمد
چو نوری در مَغار آمد کنار یار غار آمد
خمار آمد خمار آمد خمار غمگسار آمد
چنان مست و خُمار آمد به بزم عیش یار آمد
نگین آمد نگین آمد نگین خوش عیار آمد
درخشان در نهار آمد بدون عیب و عار آمد
دکتر نادر مسلمی ( ن م قطره )
@nmghatre
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود