يکشنبه ۴ آذر
سوره های تسلیم شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر زخمه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ۲۱:۵۶ شماره ثبت ۵۸۶۴۳
بازدید : ۸۹۸ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
چه کنم
چه کنم
چه کنم
من...
رنگین کمان شکسته ام
چقدر نمی فهمی...
دستم را روی پهلوی چپ ات گذاشته ام
ـ هول بی مرگی !
...روی روح تو
باغ های عریان تو را نمی خواهم
من های دیگرت از آنِ تو
سپس مرا و بعد خودت را
و بعد...
بعدِ مرا
و بعدِ خودت را... [نمی فهمی]!
دوست دارم وحشیانه بر سرت فریاد کشم
امّا هرگز این دشنام را بتو نخواهم داد
نفهمیدن بهتر است از فهماندن !
چقدر خوب
...آفرین
حالا سر از من ، آخر از تو
اکلیل های نگاهت...
سوره های تسلیم
نخلِ درودم سایبان تو
چه چیز ها که قدر عشق است
و هنوز تو نمی فهمی
به جنون پیوستم
مرا حالتی است که غم ندارد
و به عشق نهفتن...
با سنگ پشت مردهٔ دلم
ـ حسرتِ دلِ دردمند من
حالا...
دلم را یله می کنم
رمیده از دهشتِ نرمِ گناه
پروانه ای در مِه
کنار صنوبران یخ زده
کاخ روی کاخ
از تو می گذرم
وای...
ـ چقدر نمی فهمی
قطب نما یخ می زند
بامبیجه ها توی سرم!
............
✍ ح.رزاس
▫سوره های تسلیم _ ۹۶/۵/۳۱
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام مجدد اینگونه،انگونه فرق ها دارد حال اینکه شما چشم هایتان را بسته اید مقوله دیگریست...
درباره ی شعر کلاسیکتان عرض کنم که انشالله با شناخت و مطالعه ی کلمات هم قافیه به وزن خواهید رسید.چرا که قوافی شما از ایطا رنج میبرند.
از آن جهت که برای حضرتعالی احترام زیادی قائلم عرایضم را به پایان میرسانم. درپناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.