جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
از چشم تو میگویم
یک قطعه ی بارانی
از درد کنم هق هق
آرام و چه پنهانی
پیوسته غمت سر داد
در سینه رجزخوانی
از راز دل عاشق
آخر تو چه میدانی؟
میگویم و میبارم
قلبم شده طوفانی
از عشق تو شد سهمم
یک عمر پریشانی
شاعر شده ام افسوس
این را تو نمیدانی
یک بیت ز اشعارم
هرگز تو نمیخوانی.
|
|
نقدها و نظرات
|
مهربان استاد نازنین بانو خانم حکیمی خوش آمدی
| |
|
خوش آمدی به ضیافت شعر مهربان موژان
| |
|
استاد معزز با سپاس از حضور گرامیتان خوش آمدی
| |
|
گرامی استاد متشکرم از حضورتان در ضیافت شعر نرگس بانو
| |
|
مهربان استاد جناب ملایری خوش آمدی
| |
|
شاعر بزرگوار جناب مود خوش آمدی
| |
|
شاعر فرزانه حسام عزیز خوش آمدی
| |
|
شاعر فرزانه جناب ابوالفتحی عزیز خوش آمدی
| |
|
شاعر فرزانه خانم نامداری عزیز خوش آمدی
| |
|
شاعر فرزانه جناب کارگر عزیز خوش آمدی
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود