يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر صحبت پارکی ( صُبی )
آخرین اشعار ناب صحبت پارکی ( صُبی )
|
پرسیدم ؟
چگونه !
بی خانمان شدی
-
با مکثی بعید
خواب نگاه اش را
باریک کرد
--
متبسم
به یقین
با ندایی نمایان
به زیرخند خدا
معنا داد
-
نا گهان گفت:
من که
شهروند نگاه ت بودم
من که
از اول کار
رام صدای ت بودم
-
هاتفی
داد ٬ ندا !
ازپس آینه ها
تا بنوشم
به تامل
جامی از اشک خدا
-
در بدر شد دل من
چون نسیمی
که به آوارگی آید
بَرِ گل
ای ! مقیمان چمن
خانه ی خمار کجاست...
-
رفتم از
رخنه دیوار
ببویم مویش
نا گهان
لا شه ی سرخ نگاه اش
به غرض
روی لبم پر خاش رفت
-
همچو یک آه
برون آمدم از
روزن وصل
تک نشین خلوت شب ها شدم
-----------------------------
|
نقدها و نظرات
|
با سپاس از شما شاعر فرزانه بنده هرگز کامنتی را تیک نزده ام اگر چه به رسم ادب موظف به قدر دانی از افرادی هستم که از صفحه ی من بازدید به عمل می آورند. سلام | |
|
مهر بانوی نازنین سرکار خانم رحیم زاده با سپاس از لطف حضور و حسن نظرتان سلام
| |
|
شاعر فرزانه جناب عباسعلی استکی (چشمه) عزیزمان با سپاس از الطاف ادیبانه ی شما بزرگوار سلام
| |
|
شاعر فرزانه جناب آرمین اید زاده با سپاس از لطف حضور با ارزشتان سلام
| |
|
شاعر داننده سرکار خانم زهرا حسینی عزیز مهرتان ماندگار با سپاس از لطف خضور و شان ادیبانه ات سلام | |
|
شاعر فرهیخته مهر بانوی نازنین سرکار خانم بابا خانی لطف عالی موجب مسرت خاطر شد با سپاس از بذل توجه تان سلام | |
|
نازنین شاعر مهر بانوی بزرگوار نیره خانم ناصری با سپاس از لطف حضور و شان نگاه ادیبانه ات سلام | |
|
ممنونم بانوی بزرگوار شما بنده نوازی فرموده اید سلام
| |
|
مهربان شاعر خانم روزبهانی عزیز سپاسگزارم سلام
| |
|
شاعر فرزانه جناب علی رفیعی عزیز متشکرم سلام
| |
|
مهر بانوی گرانمهر خانم گودرزی عزیز با سپاس از لطف حضورتان سلام
| |
|
شاعر فرهمند جناب جواد مهدی پور لطف عالی موجب مسرت خاطر شد با سپاس و سلام
| |
|
شاعر فرزانه جناب انصاری عزیز با سپاس از لطف حضورتان سلام
| |
|
شاعر گرامی جناب حمید رضا سفید با سپاس از لطف حضورتان سلام
| |
|
مهر بانوی نازنین خانم عارف بزرگوار با سپاس سلام
| |
|
ba sepals as shoma jenae zaryab | |
|
شاعرگرانمایه
جناب مهدی صادقی. متشکرم | |
|
شاعر فرزانه جناب هاتف با سپاس از منش ادیبانه ی شما بزرگواد سلام | |
|
مهر بانوی فرزانه سرکار خانم باقری حضور ارزشمندتان موجب انبساط خاطرشد با سپاس از شان ادیبانه و شعور شاعرانه ی شما بزرگوار سلام
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.