دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر باقر رمزی ( باصر )
آخرین اشعار ناب باقر رمزی ( باصر )
|
شمد نومیدی………….
کوچه های تنگ و تاریکِ سال ،
فانوسهای غبار گرفتۀ شب ،
دیوارهای پر از درزِ قرون ،
دستان تاول زده دعا ،
درختان عریان شدۀ عنکبوت ،
کبوتران فرو مرده در پر خویش ،
حیاطهای گردباد !!!
چه داستان مستندی ست .
ببین چه تنها و غریبانه قدم میزنم ،
در انتهای دالان زندگی .
فصلی دیگر از عمقِ پائیز
فرا می رسد ،
و ارمغانِ درد برایم تازه میگردد .
اما تو با من نیستی .
با توام ای بهارِ فراموش شده .
با توام ای غنچۀ نوشکفتۀ پرپر .
مرا در لا به لای دلشدگان رها مکن
که در اینجا بی تو
غریبانه زیر شمد نومیدی
خواهم خفت ،
مرا با خود رها مکن
که از نورانیت فانوس مدنیت
نصیبی ندارم .
باقر رمزی باصر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.