بنام نگارگرعشق............
.....................................................
این غمَ ست، اینگونــه بَر، دَرمی زنـد
اوست تنها، شب به من، سَرمی زنـد
کلبــــــه ی تـاریکِ دل را، رونقـــــــی
می دَهـــــد، تـاحلقـه بَـر، دَرمی زنـد
بُغضِ شب را،نشکـند،جُزســـنگِ غم
ّبَـردِلــم آن دَم،کـــــــه اخگـرمی زنـد
خوش نـوازد تـارِ دل،شب تـاکــــه غم
زخمـه بـرآن، همـچو نِشـــتر می زنـد
سوزِ دل، بـاســازِ غم، زیبــــــاترست
گرچـه گــه غم، ســـازِ دیگر می زنـد
خوش بِزن، بـاکت نبـاشـد زینـــکه دل
دست و پـا،درمـوجِ خون،گــر می زنـد
رقـصِ خون وسـوزِ دل،آهنــــــگِ غم
ســینه را، زخمــــی مکـــرّر می زنـد
گــردَنـم را،خَـم نمـودم ،پـایِ غـــــم
گو بِـزن، هـرکس کـه بهــتر،می زنـد
هست پیـــونـدی ،میـــــانِ تیــــغ بـا
گـردنِ مُــــرغی کـــه،پَـرپـر می زنـد
مســتی (دیوانـه) رابنــــگر،چوغــم
شُــــعله بـَر، اوراقِ دفـــتر می زنـد
..................................................
آذرِ 1 9 (دیوانه)