بنام نگارگرعشق.............
.............................................................
خســته ام،باوَرکنیدازهرچــه باور،خســته ام
ازمِی ومیـــخانه و،سـاقی وسـاغر،خســته ام
ازخودم،ازعشق واز،پس لرزه هـای عاشـقی
ازتســــلّای دلی،درخون شـــناور،خســـته ام
ازتمنـــآ،اشــــــتیاق،ازبی قــــراریهــــای دل
ازکــلام ازشـــعراز،دیوان ودفتر،خســـته ام
خسـته ام ازانتـظارو،آه واشــک وچشــم وغـم
ازتحـرّک ارسـکون،ازراه ورهبـر،خســـته ام
ازنگـــاهِ همرَهـــــان و،ازملامت هــــای پیــر
ازپریشـــان گوییِ مُرشـــد به مِنبَر،خســته ام
اَمــرِ برمعـــروف گو،کــم کُن،بهشت ازآنِ تو
من نمی خواهم ولی،ازهرچـه منکَر،خســته ام
خســته ام ازآب و از،آییـــنه هــا،ازروشـــنی
ازطـراوت،ســبزیِ ســرو صنوبر،خســـته ام
ازبهـــاران،اَبـربـاران،جلوه ی رنگین کــــمان
ازپریـــدنهــــای پُرشوقِ کبــــوتر، خســـته ام
ازغمِ هرمُرغِ درمَحبس،که جُرمش عاشقیست
ازدریـــغ ودَرد بر ،گلهــــای پَرپر،خســـته ام
نیست جُــــزفـریـاد از،بیـــدادِ عـالـم برلبــــــم
ازسـکوتِ سـایه هـای خسـته پَرور،خســته ام
این چـه بـازارَست کـانجا،آدم از زَرکمتـرست
من ازین بـازار،بیــزارو هـم از زَر،خســته ام
دل نـدارد آرزوی سَـــجده در،محــرابِ عشق
ازنیــــازِ این دل واز،نـازِ دلبـــــر،خســــته ام
بـاورم را،گــرچـــــه دُزدیـدنـد این،نـابـاوران
ازهمین، نـابـاورانِ کــــیسه مِحور،خســته ام
گـرچـــه بینِ عـاقـلان،راهَــم نـدادنـد از ،اَزل
ازدلِ (دیوانـه)هم،تـاصــبحِ محشـر،خســته ام
زنـدگی بازیست گـر،بی پرده می گویم که من
هــم ازین بـازی وبـازیکُن،زِ داور،خســـته ام
..............................................................
خرداد 92(دیوانه)
غمگین و زیبا بود