بنام نگارگرعشق..............................
.................................................................
بخوان، ناگفته هـایـم را، به دیوانی که ننوشــتم
تمـامِ قصّه ی پیـــداو پنهـــانی، کـــه ننوشــــتم
غزلهـایی کـه شـایدطعمشان،مستت نمی سـازد
پریشــان گوییِ ذهن پریشـــانی،کــه ننوشــــتم
نمودم لحظه لحظه عـاشــقی هارا،دراین دفتــر
نثــارمَقـــدم میـمونِ مهمــــانی، کــــه ننوشـــتم
طمـــع هرگـــزندارم ،بروفــای آنچـه بنوشـــتند
به بَنـدم من ولی، برعهــدوپیمـانی،کـه ننوشــتم
درونِ دفتـــرِ گیتـــی، زِمـانـام ونشـــانـی نیست
چنان برگــم، اســیرِ دستِ طوفانی،کـه ننوشــتم
بـه بزمِ مرگ باپروانه هــا، دررقص می خوانـم
حکایت هــــا، زِاشکِ شــمع لرزانی،که ننوشــتم
بهــارِآرزوهـــایـــم،خــزانـی شــــد دَرین دیوان
اطاعت کرده ام،عُمری زِفرمـانی،کـه ننوشــــتم
من آن اشـــکم،کـه ازچشـــم تمــام دَردهـــاریزد
تمـــام لحظه هــــا،تاعمقِ پـایـانی ،کـه ننوشـــتم
تمـــام واژه هــــایم، بوی نفـرت می دهـد،زینرو
نـدیـدم جُـزگـــلِ حسرت به گلـدانی،کـه ننوشــتم
درین وحشت ســـرا«دیوانگی»هـم ،عـالمی دارد
چوخود،دردست ودرمانی،به بُحرانی که ننوشتم
برآنـم تاکـــه بنویســــم ،به دردِ خویش درمـانـی
کنون دربنـــدِ تفســـیرم، به زندانی کـه ننوشــتم
...................................................................
7 / 4 / 9 9 «دیوانه»
به شعر ناب خوش برگشتید
سروده زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید