جمعه ۲ آذر
ماهیان تب زده شعری از شیوا پهلوان زاده
از دفتر گذار حس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ۱۱:۰۵ شماره ثبت ۴۳۳۱۵
بازدید : ۶۱۷ | نظرات : ۵۸
|
دفاتر شعر شیوا پهلوان زاده
آخرین اشعار ناب شیوا پهلوان زاده
|
بگذار برایت بگویم
از عطشناکی
خوابِ ماهیانِ تب زده
میان امواجِ میل وُ امتناع
و شعورِ صدف های بیداری
در جزر وُ مدِ سخیفِ رویا...
می سپارم
جوانه های گیاه مهتاب را
به آغوشِ خورشید
وَ هوس های تُردِ بَدَویت را
به نرمای رسالتِ نگاهت...
در انحنای
عبور تلخِ ثانیه ها
در تکه پاره های
جغرافیای عشق
به یک چشم می نگرم
چشمانت وَ دریا را...
بگذار بچرخم
لابه لای امواجِ نگاهت
و خورشید از پنجره ی پلکت
برمن بتابد
برایم هیچ مگو!!!!!
باقی همه فسانه است
در تُنگِ چشمانت
رنگِ سرخِ اسارت
غایتِ آزادی ست...
بااحترام و مهر بیکران
شیوا پهلوان زاده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.