جمعه ۲ آذر
نیلوفرِ هزار برگ شعری از شیوا پهلوان زاده
از دفتر گذار حس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۲۸ شماره ثبت ۴۳۱۶۲
بازدید : ۸۷۵ | نظرات : ۴۴
|
دفاتر شعر شیوا پهلوان زاده
آخرین اشعار ناب شیوا پهلوان زاده
|
حریرِ خنده هایت
تن پوشِ عریانیِ نگاهم
وَ نجاتِ دستانت
آیه های دیرینِ وصال
من از گُمان نمی گویم!!!
تو معصومیتِ مِهرِ بیکران
بیگانه با استخوانِ افکار
لایِ زخمهای بیشمارِ زندگی
وَ من دلتنگ به قِی کردنِ
سیبِ زمان، گندمِ زمین
آری ! من سنگِ رهایی
بر آبگینه ی خویشم
بخوان به گوشم
الفبایِ گُمگشته ی پرواز
از میانِ هزار تویِ
سَربه مُهرِ پیکرها...
چشمانت، سرآمدِ
چشمه های زلالِ جهان
وَ سکوتت، نوازشگرِ
گیسوانِ پریشانِ حسهایم
آری! من تالابِ آبستنِ اوج ام
وَ نیلوفرِ هزار برگم، تو.....
تقدیم به
سرچشمه ی مِهر و شفقت [ن. ر]
با احترام و مهر بیکران بر ایشان
شیوا پهلوان زاده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.