سه شنبه ۲۹ آبان
کجایی... شعری از امید مرادی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۳۹ شماره ثبت ۳۹۳۹۵
بازدید : ۱۴۵۵ | نظرات : ۱۷۴
|
آخرین اشعار ناب امید مرادی
|
صیحه ی زمان بر پهنه ی درد می پیچید
وباد سردی می وزید
نسیم بود و طوفانی
صُلب بود و حیرانی،
برگی خزید
ومرا خِرکشان تاساحلِ شیارهای عمیق پیشانی برد
وسرودی را بامن زمزمه کرد :
کجایی
هوشِ عصیانی
کجایی...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.