يکشنبه ۴ آذر
بهاری شعری از امید مرادی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ۰۳:۱۰ شماره ثبت ۴۵۷۳۲
بازدید : ۸۹۱ | نظرات : ۵۱
|
آخرین اشعار ناب امید مرادی
|
هوایِ آسمان بهاری ست
زمین بهاری ست
و خاک
آمیخته ی روییدن ،
سبزه
گره می خورد
و دوشیزگانِ لاله زار
تا حجله ی نسیم ،
صورتِ خویش را با سیلیِ سین
سرخ می کنند
رودخانه بهاری ست
پرتوی آب
به آسمانِ تُنگ می ریزد
و سینه ی سرخ ماهی را
بی درنگ نشانه می گیرد
درخت بهاری ست
بهار است که می شکفد
سیب است که می رسد
که کشف می شود
لبخند می شود
و بر سفره ی هفت سین می افتد
قلم بهاری ست
واژه است که می رسد
قافیه می شود
ردیف می شود
و بر دفترِ من می افتد ،
شعرِ این روز های من
بهاری ست...
امید مرادی_بهار۹۵
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.