دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
کاش یکلحظهبه مامهــرومحبتمی کرد
دلِ عاشق شده را،غرقِ سعـــادتمی کرد
کاش بادستِ نوازشـــــگرولبخنـــــــــدِ به لب
سیرمازعشــق،بههنگامه یِعــزلتمی کرد
آن زمانی که به دل،مهـرومحبت خشکید
سخنانش همه ازعشـــق٬حــکایت می کرد
بادلی شـــــــاد،چنــان سنگـــــــرِسختی،ازمـن
درهجـــــومِ غم واندوه،حمـــــــایت می کرد
هرزمـان اشکسـرازیر٬زِچشمم شـد،کاش
خنـده هایش بهمنِ خسته سرایتمیـکرد
بهــــــــــــرِنابــــــــــودیِ هـــــــــردردوبـــــلاوانـــــدوه
یک نگاهش زِسَــــــرِلطف کفـــــایت می کرد
بوده ام منتظـــــــــرِگفتنِ تنهـــــــــا،یک جـــــان
دعوتم دردلِ خــــــود،بهرِضیــافت می کرد
دردِدلهـــــــاشــده درسینه،تلنبـــــــار،ای کاش
همدمی ازمنِ بیمــــــــــار،عیـــــــــادت می کرد
عشـــق٬یک لطفِ الهـــی است،تشکّــــــردارد
کاش حـــــامی،بههمه،عمرعبـادت می کرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.