دوشنبه ۲۸ آبان
ای یــــار شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۳۷ شماره ثبت ۳۷۸۲۸
بازدید : ۲۲۳ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
ای یــــار
صبرکُنتاکهمن ازخویشبگـویمای یار
ازتَنِ خســته ، دلِ ریش بگــویم ای یار
دلم از عدّه ای ازمَـردم بی فکر ، گرفت
از کســانیکه زنند نیـش بگـــویم ای یار
غصههادردلِ حـامی شده انبوه،چوکوه
به توای مَحـرَمِ من ، بیشبگــویمای یار
شــرم دارم زِ خـــدا از همه یِ کِــردارم
با تـوکُّل ، به تــو از کیـش بگــویم ای یار
به سَــر افـکارِ خطا جـای گـرفته ، بَهـرَت
یک دَماز ذهنِ کج اندیـشبگــویم اییار
وَه چه ایّامِ خـوشی هست کنارت ،دلبـر
بگذار از غم و تشـــویش بگـــویم ای یار
هرچهدروصفِتو گویمنَمیازدریاهاست
یک دم از تحفه یِ درویش بگویمای یار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.