دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
ایکهانداخته ایغم،به دلِما،احسنت
شده پُرغصه دلم تابه سویدا،احسنت
شده ام سـیر از این زندگیِ بی شـادی
کرده ای روزِمرا چونشبِیلدااحسنت
بینچهکردیکهشده،اشکروانازدیده
نشودیافتبه لب،خنده یِزیبا،احسنت
راه انداختـه ای مِسکده ای در سَرِمـا
دردلم شورِعجیبی شـده برپا،احسنت
بسته امروزنه یِدلبههمه، جزبهیکی
درحریمم نشـودعشق،هویـدا،احسنت
بس که ازکینه ونامردی وغم،بشنیدم
شـده منفــوربرایم همه،دنیــا، احسنت
هست دلدارفقط،مَحرَمِ اسرارم،چون
دیدهپُرخونودلم،مخزنِغمها،احسنت
شده دلبستگی ام موجب تنهائی من
رفته اندکل رفیقان ومن اینجااحسنت
سخنی نیست زعشق ودل پرمهر٬ شده
شاعر دلزده ٬ نومید ز فردا ٬ احسنت
بارالها ٬ ز ره لطف ٬ نظر بر ما کن
روزگارم بشود نیک٬چو رؤیا ٬ احسنت
رخت بندد همهٔ غصه وغم ها ز وجود
دل شادی توبه حامی بکن اهدااحسنت
عاشق یارم و غیرش نبود هیچ سخن
مانده ام من بجهان٬واله وشیدااحسنت
هر کلامی که شنیدی ز کسان بشنیدم
من شدم قیس ونگارم چوزلیخااحسنت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.