سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
    1 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت معصومه سلام الله عليها، 173 هـ ق، روز ملي دختران
    Wednesday 8 May 2024
    • روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

    میلاد حضرت رسول (ص)

    شعری از

    احمد رشیدی مقدم (گمنام)

    از دفتر دلسروده ها نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۹:۲۵ شماره ثبت ۳۷۱۴۵
      بازدید : ۱۹۶   |    نظرات : ۲۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر احمد رشیدی مقدم (گمنام)

    میلاد حسین ابن علی (ع) مبارک باد
    عجب امشب نسیمی خوش زکوی یار میآید
    چنان دارو ی بی مـانند بـر بیمار میآیــد
     
    ز دامان بتول(س) آن نور چشمان محمد (ص)
    گلی امشب یقین از گلشن دا دار میآید
     
    ملائک در سجودند و زمین باشد چو نورانی
    ز نـور مـاه پـاره نـوری از انـوار میآید
     
    زند بوسه به قنداقش ملک را نام میکال
    ز کار خود بسی راضی و با اصرار میآید
     
    بود امشب برای سجده مولا بسی لذت
    سر انجام عزیزش شاهـد بازار میآید 1
     
    خداوندی که کارش خود ستوده باز امشب
    نتیجه کار خودرا باز هم تکرار میآید
     
    لبان باب زهرا (س) چون گلی خندان امشب
    هدایای خداوندش که از اکثار میآید
     
    فضای آسمان و هم زمین ازبوی عطری خوش
    همه پرسند بوی خوش نه از عطار میآید
     
    ابوسفیان بخود جون مار میپیچد نمیداند
    برای نسل او رسوا گر و دشوار میآید
     
    مدینه نور امشب هست بی مانند چون روز
    زمین را یک قمر از خانه اقمار میآید
     
    گمانم در بهشت اش کرده جشنی را خدا بر پا
    که مهمان بهشتی بادلی دلدار میآید
     
    تمامی حوریان بامریم و ،هم حضرت حوا
    کشیدن صف گلی از گلشن ابرار میآید
     
    حسن (ع) با اینکه طفل است کمتر یکسال میباشد
    ز خوشحالی وجودش از شعف سر شار میآید
     
    سزاوارت نباشد تا بگو ئی شعر گمنام
    فضیلت هست امشب شعر هم بسیار میآید
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0