چهارشنبه ۱۶ آبان
عشق صلح آمیز شعری از محمد صادق زمانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ۱۲:۰۹ شماره ثبت ۳۶۰۱۳
بازدید : ۷۱۹ | نظرات : ۳۹
|
دفاتر شعر محمد صادق زمانی
آخرین اشعار ناب محمد صادق زمانی
|
روزگاری مَحرمم بودی تو در اسرارِ من
«مَح» رها کردی و «رَم»کردی چرا ای یارِ من؟!
عشقِ صلح آمیزِ من تهدیدِ دنیایت نبود
پس چرا تحریم کردی قلبِ بیآزار من؟!
انزوایی را که تو تحمیل کردی بر دلم
با چه ترفندی بُرون آیم از آن، دلدار من؟
«قطع»کردی «نامه»هایت تا که دلخونتر شوم
چشمِ خود بستی به رویِ حالِ ناهنجارِ من
در شرارت، محورم خواندی که بدنامم کنی
«شر»نبودم «شور»بودم، شاهدش اشعارِ من!
سالها طی شد تو اکنون تاجدارِ نفرتی
من پیامِ عشق هستم، زندهباد افکارِ من!
«بیستون» را تا به«لوزان» کوه میکَندَم اگر
لغو میکردی زِ بنیان، اذیت و آزارِ من
*شعر: محمد صادق زمانی*
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.