چهارشنبه ۱۶ آبان
عشق اساطیری شعری از محمد صادق زمانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۵۳ شماره ثبت ۳۶۶۳۴
بازدید : ۷۷۴ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر محمد صادق زمانی
آخرین اشعار ناب محمد صادق زمانی
|
بُگذار بر لبم لَب تا جان به لَبْ رِسانی
تا بر دلِ رقیبان، داغی قَدَر نشانی!
چنگی زدم به مُویَت، آوایِ تار آمد
مدهوش گشتم از این آوایِ آسمانی
آتش بزن به جانم تا همچنان سیاوَش
بینی که عشق دارم دور از هوسْپَرانی!
در آن کمانِ اَبرو گویی که آرَشی هست
تیر از کمانِ ابرو بر کهکشان نشانی!
تهمینهیِ لبانت رستمْ کُش است جانا
سهراب، زنده مانَد، جانم اگر ستانی!
باشی پُر از توانم، بی تو نمیتوانم
با من بمان نگارا! با من...تو میتوانی!
*شعر: محمد صادق زمانی*
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.