دوشنبه ۲۸ آبان
بی سروپا شعری از سمانه گودرزی
از دفتر تار و پود نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۳۱ شماره ثبت ۳۴۸۰
بازدید : ۱۲۴۸ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب سمانه گودرزی
|
من به این مروارید
که ز لبهای تو بر پیکر من می ریزد
و به اندیشه ی پر آتش تو
می بالم
و به چشمت سوگند
که زمین گیر نگاهت گشتم
که چنین بی خبر از شیوه ی عاشق کشی اش
قلمم را به سخن می آرد
و تو شاید هرگز
پی به اسرار دل بی سر و پایم نبری
تو مرا می خوانی
بی خبر زینکه خرابت گشتم
کاش می دانستی
از صدای طپش عاشقی ام
این قلم می رقصد
و خدا می داند
شعر میگویم تا
باز در چشم تو پیدا گردم
تو مرا میخوانی
و من بی سر و پای عاشق
چشم بر راه نظر دادن تو می مانم ....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.