دوشنبه ۲۸ آبان
لاف عشق شعری از سمانه گودرزی
از دفتر تار و پود نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ ۲۲:۱۰ شماره ثبت ۸۵۳۴
بازدید : ۹۰۶ | نظرات : -۱
|
آخرین اشعار ناب سمانه گودرزی
|
به یاد چشــــمهای مهــربانت
نگاهم را به روی خلق بستم
هرعهدی رابه جزپیمان عشقت
به عشق عهد شیرینت شکستم
همه رویای قــلب عاشق من
پــریدن بود ، با بال و پــر تــو
دلم می خواست جز عشقم نباشد
هـــــــوای مهر دیگر در سر تو
دلم می خواست تادرسایه ی عشق
بمانیــــم و بســـازیــــم و بمیــریـم
میــان قصــه هـای عــاشقــانــه
مدال عشق جاویـــدان بگیریــــم
خودت گفتی که بعد از عشق پاکم
در آغوشت کسی جایی نـــدارد
دلم در سینه می لرزید و می گفت
کلامت جای امضایی نـدارد ..
تو را آن سان ستودم تا مصدق
بداند عشق من هم آسمانیست
به کل شهـــر گفتم قصهی ما
یگانه عشق پاک جاودانیست
اگر چه غـــرق رویایی محالم
ولی هفتیه قلبم خانه ی توست
تمام لاف عشقت باورم شــــد
که اینگونه دلم دیوانهی توست
شب شام غــریبان بــود انگار
که قلبم خانه ی کرب و بلا شد
تمـــــام آرزوهای دل من
در آغوش تنی دیگر فنا شد ..
1391/9/8
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.