جمعه ۲ آذر
شهید عشق شعری از ساحل شیدا(ساحل)
از دفتر می ناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ۲۲:۳۲ شماره ثبت ۳۰۳۰۵
بازدید : ۷۱۳ | نظرات : ۸۹
|
دفاتر شعر ساحل شیدا(ساحل)
آخرین اشعار ناب ساحل شیدا(ساحل)
|
به نام بی نام دوست
می چکد عطر شقایق به رهِ ایمانت
ای به ایثار گری عهد تو و پیمانت
تا حسین هست تورا عشق ،علمدار بیا
که بهشت است خدا را به رهِ پایانت
غرق شوری ووفا جنس تو از انسان نیست
آن فرشته تویی و ظاهری از انسانت
سوی باران گلوله تو فدا کردی جان
زانکه بوده ست همه عشق حسین در جانت
شب بیداد ز تو نیست دگر بنیادش
گل خورشید زند بوسه بر آن چشمانت
تو پر از عشق و وفایی و تویی مرد عمل
نه وطن بلکه جهانی شده است حیرانت
ساحلا شعر ترت ، حاصلِ خون شهداست
نه که من، هست شهیدان وطن، خواهانت
93.7.1
س .ش
در پناه حق
هفته دفاع مقدس مبارک
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.