يکشنبه ۴ آذر
شمع شعری از ساحل شیدا(ساحل)
از دفتر می ناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ۲۳:۴۱ شماره ثبت ۳۲۶۰۶
بازدید : ۱۰۶۱ | نظرات : ۳۵۱
|
دفاتر شعر ساحل شیدا(ساحل)
آخرین اشعار ناب ساحل شیدا(ساحل)
|
شمع
دارم ز شور عشقت ،در چهره صد علامت
تا عاشقت ز رحمت ،یابد هزار کرامت
بحری ست علم عشقت، صیاد ز فن بماند
شاد ست امید وارت، بر خنده رضایت
مفتون آن دو چشمم ،بی تاب روی ماهت
بوسه رسد به لب ها ،در وصل بی خجالت
هستیم به راه عشقت، مرغی ز مهر فتاده
همچون تو تکیه گاهی پر شور وپر صلابت
در شور وشوق و مستی ،خواهم تورا بیابم
مهرتو شعله افروخت، در قلب با اشارت
وصفت به عقل نیاید، اندر لغت نگنجد
باید کشی تو قلب را ،در هجر بی رعایت
دیو در دلم فسون کرد ،تا راه مهر بندد
با عشوه ات ندارم ، از دیو هیچ شکایت
من وام دار عشقم ،امشب تو ساقی مهر
جامی تو ده به بخشش، از بارگاه رحمت
آغوش خود گشودی ،تعمید نور دادی
دلدار و دل نوازم ، شادم به این عنایت
ازکوچه باغ رویا ساحل رود به دشتی
چون شمع جمع خوبان، ازدل کند روایت
در پناه حق س .ش 93 .8.13 با تشکر از بزرگوارانی که در نبودم با پیام ها بسیار شادم کردم تقدیم به شما عزیزان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.