پنجشنبه ۱ آذر
شهاب ثاقب شعری از ساحل شیدا(ساحل)
از دفتر می ناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ۲۳:۳۶ شماره ثبت ۳۳۷۵۱
بازدید : ۱۳۱۶ | نظرات : ۳۲۶
|
دفاتر شعر ساحل شیدا(ساحل)
آخرین اشعار ناب ساحل شیدا(ساحل)
|
تو شهاب ثاقبی بر ، همه خصم در جهانی،
نه به علم جسته گردی، به شهود ارمغانی.
تو ترنم محبت، تو طراوت بهشتی ،
تو نهایت شرافت، تو نجابت سرشتی .
که صفای عالمی تو، همه محتوای خوبی ،
ز تو پر، فضای کعبه، ز تو پر کنشت چوبی .
تو به عالمی نگنجی، که جهان کمینه نورت،
همه عشقی و امیدی، همه خیر در حضورت .
اگرم حیات دادی، ز ره جلال و غیرت،
همه عشق آفریدی، که شدم غریق حیرت .
تو مرا دلیل راهی، به وصال مهر کویت،
به صفا و یا به مروه، نروم به جستجویت.
تو شراب ناب هستی، به گه غم نهانی،
صنما به شوق بخشا، می سرخ ارغوانی .
ره تو به عشق پویم ، که تو گنج بیدلانی ،
تو خدای عاشقانی، تو خدای لا مکانی .
همه آرزوی " ساحل" ، به حضور مهربانت .
همه جا حضور دارد، حسنات جاودان .ت
پ.ن
در مصراع : تو شراب ناب هستی ، به گه غم نهانی، های گه علامت زیر یا کسره دارد .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.