به نام بی نام دوست
شعر غزه را به تصحیح جناب طارق خراسانی تقدیم به ایشان
خدا امروزدر مرز جنون است
دلش از خون به غزه لاله گون است
بشر از طلم ز شیطان هم سر آمد
همه کارش فسونی در فسون است
به پرچم نام زیبای الهی ست
به کار معرفت ان واژگون است
ز خودخواهی تو هم روزی به خود آی
خدا اگه ز اعمال درون است
**********************
به احساس لطیفت یار برخیز
غزه غرق خون واین دلم نیز
چه بد این صحنه از روزگار است
خدا هم برادر داغ دار است
چوآدم در غم هابیل به قابیل
حوا راغم بود اینک به زنبیل
خدا دانسته ام من در فغان است
دلش پرپر ز حال عاشقان است
صدای ناله آن کودکان ......او
پی نابودی ان غاصبان او
تو هم انسان دمی شرم از خدا کن
میان خستگان عدلی بپا کن
تن خاکی سزای این جفا نیست
زمین با اه مطلومی بپا نیست
تو را در سر دلا شور مقام است
برای آن بکر قتل و عام است
بیا تا رحمت خالق ببینیم
بدنیا ما دمی عاشق نشینیم
که ساحل جمع ه ها در انتظار است
بیا وقت ظهور آن نگار است
1393 تیر
در پناه حق
با تشکر از زحمات ریاست محترم سایت