پنجشنبه ۱ آذر
فرصت شعری از صفیه پاپی
از دفتر شعرناب نوع شعر هایکو
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۲۴ شماره ثبت ۲۸۹۷۵
بازدید : ۱۰۴۶ | نظرات : ۱۹۷
|
آخرین اشعار ناب صفیه پاپی
|
باران باش و بی دریغ ببار
آسمان همیشه ابری نیست...
پ.ن1
من از این بغض فرو خورده تو غمگینم
تو که خود می دانی
گر پر شاپره ای ریش شود ...میمیرم
پ.ن2
جاده از درد به خود می پیچد
وترا دلتنگ است
من دلم می لرزد
بی تو پایم لنگ است...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.