پنجشنبه ۱ آذر
نیلوفرانه شعری از صفیه پاپی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹ شماره ثبت ۴۳۱۷۰
بازدید : ۲۱۴۳ | نظرات : ۶۵۳
|
آخرین اشعار ناب صفیه پاپی
|
تو عاشق بودی و من هم
الستانه بلی گفتم
برای بستن پیمان
فقط یک یاعلی گفتم
کسی مابینمان افتاد
که با آتش ملبس بود
درخت سیب یا گندم
همان ضلع مثلث بود
نخوردم دانه ی گندم
گناه از مادرم حواست!؟
دهانم بوی گندم داشت!؟
نه ! این برچسب آدمهاست!
زمین ماوای خوبی نیست
دلیلی محکم آوردم
دوباره باز می گردی؟
دوباره باز می گردم...
اگر معشوق اگر عاشق
دو روی سکه ام شیر است
تو را در قلب خود دارم
از این بهتر چه تقدیر است
برای خانه دلتنگم
نیستان دور شد از من
صدای پتک زرکوب و
سماع پیچک و این تن
شبیه یک بیابانم
نگاهم کن از آن بالا
و با ته لهجه ی باران
صدایم کن... همین حالا...
پ.ن
1- یک سوال: خدا اول عاشق آدم شد یا ادم عاشق خدا؟
2- مثل همیشه مشتاق حضور مهربان،نگاه زیبا و نقد و نظرات ارزنده ی شما هستم.
|
|