يکشنبه ۴ آذر
شاه بیت شعری از صفیه پاپی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ۱۹:۵۲ شماره ثبت ۴۰۱۸۸
بازدید : ۱۹۲۲ | نظرات : ۵۳۷
|
آخرین اشعار ناب صفیه پاپی
|
به غزل لب بـــــگشا
شایــــــد اعجاز کنی
پای صــــد عاطفه را
به دلـــم باز کنـــــی
به قلــــــم دست ببر
واژه هــــــا منتظرنــد
نرم و رقصـان آینــــــد
و دلــــــم را ببــــــرند
بازگفتـــــــی که تویی
شاه بیت غزلــــــــــم
یار و همـــــــراه منـی
تا ابــــــــد از ازلـــــــم
و ســــــرودی غزلـــی
به دل انگیــــــــزی رود
مطـــــلع و مقطــــع آن
«دوستت دارم» بـــــود
کام شیـرین شد از این
شعــر همچون عسلت
باز شــاعر شده است
شاه بیــــــت غزلت...
1382
پ. ن:
قدردان حضور سبز ، نقد ارزشمند و نظرات زیبایتان هستم
انشاالله پاسخ مهرورزیتان را در بازگشت از سفر خواهم داد...
|
|