سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        زیبا شدم

        شعری از

        ساحل شیدا(ساحل)

        از دفتر بادصبا نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ۰۱:۲۷ شماره ثبت ۲۸۰۰۸
          بازدید : ۶۰۱   |    نظرات : ۵۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ساحل شیدا(ساحل)
        آخرین اشعار ناب ساحل شیدا(ساحل)

        به نام بی نام دوست
        درودها این جز اولین سروده های عرفانی بنده هست ایرادات را به بزرگواری ببخشید
        به که من زیبا شدم تا غرق در رویا شدم
        این چنان شادان که من زیبای فکرت ها شدم 
        این چنین زیبا که من را آفریدی 
        غرق این رویا که در خود غرق دیدی
        من که عمری جان جان در بند این حبس تنم 
        من که بی تو دلبرا در ماتمم در ماتمم
        این چنین بی تاب را در مستی ات بی تاب کن
        آن چنان بی خواب را دررنگ عیش بر تاب کن
        من که از جهل خودم در جمع خودخواهان شدم 
         ناگهی در بی خودی گردان و سرگردان شدم
        من چنین در شادی و در رقص به خود باز آمدم
        من به رقصی جان جان با عشق برساز آمدم 
        من چنین در شادی در بزمم و در بی خودی 
        در چنین خوابی به خود دیدم که در من ما شدی
        این چنین بی خواب را درعشق خود بی خواب کن
        دیو را از تن بگیر رویای دیو برآب کن 
        آن چنانی بزم را با یاد خود پر شور کن 
        عاشق یاد تو را در حسرتت مهجور کن 
        یک دمی بی تاب شدم در مهر تو تابان شدم 
         من که مست خود بودم بی صبر عشق آن شدم 
        ساحل دریایی ام در قصه سیر وجود
        گاه مست و گاه هست تااین که من رستم ز خود
        1391 فروردین 
        س .ش 
        در پناه حق
        با تشکر از بزرگوارن و ریاست محترم سایت 
        کامروا باشید
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0