به نام بی نام دوست
به کلبه مویه های شبانه من خوش آمدید
از این که با قدوم مبارک خود کلبه ام را مذین میکنید بسیارمتشکرم
ایده این سروده از خانم آنا پور تقی با یک وجب بالا تر از آسمان بود
که ادامه دادم
یک وجب بالاتر از این آسمان
من به عشق تو باز پر میکشم
یک وجب از آسمان هم بگذرم
این چنین من ناز دلبر میکشم
تا موذن بانگ عشق را سر دهد
بوی سجاده مرا مجنون کند
دلبرم را جاوه حسن هر کجاست
زین سبب من نقش بهتر میکشم
صفحه خالی دفتر نقش اوست
پاک کرده باز مکرر میکشم
در سرای دلبرم مجنون منم
رنگ عشق او با زر میکشم
یک وجب بالاتر از این آسمان
رنگ معنی رنگ عشق دلبر است
عشق من روز ازل معنی شده
عاشقش در هجر یار مجنون تر است
قصه تنهایی وسختی گذشت
یار من در عاشقی از من سر است
در جهان هان سر من تسلیم به اوست
کار من با دلبری مهر پرور است
ساحل عشق را به بحر وصل رسان
تکیه گاهش باش که عشقش یاور است
س .ش 2 اردیبهشت 93
در پناه حق .... با تشکر از ریاست محترم سایت