يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر ژاکان باران ملکشاهی
آخرین اشعار ناب ژاکان باران ملکشاهی
|
سرديِ هوايِ اين فصل
آهنگ باد
بر رقصش دانه هايِ برف امشب
اجبار در عريان درختان
از نشستنِ يخ
بر كلاهِ نقش دارِ بلوطان
تكيه ي خوابِ
سنگين بهمن ماه
بر استواريِ
شانه هايِ پهنِ كوردستان
پشت كهنه نقابِ پنجره
كودكي مي كشد دست
بر رخصارِ
شيشه ي مه گرفته
در چشمهايش
برقِ شوق ، چون ستاره
به شب نشينيِ باغ لب هايش
لبخندي كودكانه
ته جيبش
هويجي ترو تازه
مرور مُدام ذهنش
انبوهِ ريزش برف
از بام ابرها
تا شام امشبش ، شايد..!!؟
هديه ي تولدِ
آدم برفي فردا
آخ از فردا...!؟
كه بغضِ تلجِ
صبح هايِ بي پوتيني
در ردپاي فقر
بر برفهاي زمستانِ هرسال
اشكهاي داغ غلتان
بر گونه هاي نورسِ كال
كاك باران، ملكشاهي ، پاييز 92
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.